Me and my big move Nederlandse versie

Sociale- en emotionele voorbereiding met een leuk en vernieuwd boek!

Me and My Big move Nederlandse versie

Sociaal- emotionele voorbereiding bij emigratie

Een vertrek naar het buitenland is spannend voor kinderen. Sommige kinderen vinden het een avontuur, anderen zien er tegen op. Het is belangrijk om je kinderen zowel sociaal als emotioneel voor te bereiden op de emigratie. Want hoe zit het nou met afscheid nemen, een andere cultuur, heimwee en ga zo maar door? De Nederlandse editie van het boek Me and My Big Move ondersteunt je kind tijdens dit proces.

Voor gezinnen met 2 kinderen hebben we ook duo boeken beschikbaar tegen een voordelig tarief! Bekijk duo boeken.

Me and my Big Move - Nederlandse versie

Me and My Big Move is geschreven door twee Nederlandse auteurs, die naar het buitenland zijn verhuisd met hun kinderen. Dit interactieve doe-boek is bedoeld om kinderen te helpen bij hun grote internationale verhuizing.

Samen met diverse experts bieden ze werkbladen, activiteiten, downloads en tips om op een positieve manier het proces te doorlopen en veerkracht op te bouwen voor dit levens veranderende gebeurtenis: A Big Move!

De Nederlandse vertaling is nu beschikbaar!

Binnenkort vertrekken? Kom naar de (online) voorlichting

Eenmaal per maand organiseert de Wereldschool een (online) voorlichting. Tijdens de voorlichting vertellen wij je alles over onderwijs in het buitenland. Ook de sociaal-emotionele voorbereiding komt uitgebreid aan bod. Tevens is dit dé dag om in gesprek te gaan met de onderwijsadviseur en (soortgelijke) plannen te horen van andere gezinnen. Meld je snel aan want de voorlichting zit snel vol! Registreer je via onderstaande link.

Het boek Me and My Big Move (NL) online bestellen?

Plaats direct je bestelling en geniet samen van dit leuke doeboek!

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders