Wij zijn op zoek naar foto’s!

Vereeuwig jezelf en je gezin op onze nieuwe website!

Dé kans om jezelf en je gezin te vereeuwigen op de nieuwe website van de Wereldschool!

Voor de nieuwe website zijn we op zoek naar “echte” foto’s van onderwijssituaties. Met echt bedoelen we niet de stockfoto’s die je kan kopen op het internet, genomen in een fotostudio. Nee, met echt bedoelen we foto’s van jou en je gezin!

Iedere onderwijssituatie bij de Wereldschool is uniek omdat onze leerlingen verspreid zitten over meer dan 100 landen. Van Namibië tot China, van Australië tot Zwitserland. We hebben dus te maken met een enorme diversiteit aan klimaten, culturen en persoonlijke beweegredenen: een wereldreis, emigratie, zendingswerk, goede doelen en noem het maar op.

Dit zouden wij graag in beeld willen brengen. Hoewel een wereldreis ons heel verleidelijk in de oren klinkt, kunnen wij helaas niet aan ieder gezin een bezoek brengen om daar foto’s te schieten. Daarom vragen wij jullie hulp!

Wat bedoelen we met foto’s en onderwijssituaties?

Wij zijn op zoek naar bijzondere onderwijssituaties: les in de jungle, woestijn, op een boot, camper, vliegtuig, “gewoon” op de zolderkamer en ga zo maar door. De ene keer zitten kinderen zelfstandig aan de lessen, de andere keer geeft vader of moeder een uitleg, misschien wordt er les gegeven door opa of oma of heb je een Skype met je docent. Kortom, breng in beeld hoe en waar jullie de lessen maken.

Minimale eisen foto’s

Omdat de foto’s op de website komen te staan, moeten ze voldoen aan een aantal criteria:

• De foto’s moeten onbewogen zijn;
  • Minimaal 2.000 pixels breed zijn (wanneer je gebruik maakt van een goede fotocamera of een nieuwe Smartphone, zit dit meestal wel goed);
  • Het liefst horizontale foto’s;
  • Kinderen/gezin moeten goed in beeld zijn gebracht;
  • Liever teveel foto’s, dan te weinig! Er moet natuurlijk keus zijn.

Maak kans op mooie prijzen!

Wij snappen dat we best wel wat vragen. Daarom verloten wij 3 hele mooie prijzen onder de inzendingen. Prijzen waar je met je hele gezin wat aan zal hebben!

1. Leg jouw avonturen voortaan vast met deze Go Pro!
  2. De uurtjes onderweg hoeven niet meer in stilte doorgebracht te worden met deze JBL speaker!
  3. Volgens collega Bianca Maaskant het leukste gezinsspel dat er is: Ticket to ride . De avonden niet voor de buis, maar aan de keukentafel (pas op, verslavend!).

Je hebt tot 31 juli!

Meedoen aan deze actie? Dat kan tot 31 juli (sneller is overigens beter!). Stuur jullie foto’s naar info@wereldschool.nl en wie weet vereeuwigen we jullie op de website van de Wereldschool. Daarnaast maak je dus kans op 1 van de 3 mooie prijzen.

Tip: grote kans dat de foto’s niet via de mail verstuurd kunnen worden (i.v.m. de grootte van het bestand). Gebruik dan WeTransfer!

Heb je vragen over deze actie? Neem dan gerust contact op via info@wereldschool.nl of 0320-229936 en vraag naar Shane Wigmans.

Wij zijn nu al benieuwd naar jullie creativiteit!

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!