Nederlandse televisie in het buitenland

Nederlandse programma’s in het buitenland bekijken?

Een van de manieren om betrokken te blijven met Nederland is het kijken van Nederlandse televisieprogramma’s. Normaalgesproken kan dit in veel landen niet omdat veel van de programma’s in het buitenland geblokkeerd worden. Dit heeft te maken met de geografische blokkering. Deze blokkering geldt niet alleen voor live tv, maar ook voor uitzending gemist.

Naast binding met Nederland is het vooral ook voor kinderen belangrijk om Nederlandse programma’s te bekijken. Dit is een leuke manier om de Nederlandse taal te verbeteren/onderhouden. Daarnaast komen er actuele thema’s aan bod. Denk bijvoorbeeld aan de komende verkiezingen. Op deze manier blijven ze op de hoogte van de ontwikkelingen binnen Nederland.

De publieke zenders (Nederland 1, 2 en 3) zijn nu in het buiteland te bekijken. Klik op de onderstaande link om naar de website te gaan. Veel kijkplezier toegewenst!

Publieke zenders in het buitenland

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!