De beste school is….. de Wereldschool!”

Sinds 2008 volgen de zusjes Julia en Romy Weller het onderwijs via de Wereldschool. Julia is nu 16 jaar en Romy 14 en ze wonen in Spanje. Voordat ze bij de Wereldschool kwamen, zaten zij op een Spaanse school.

Waarom Wereldschool?
Er is gekozen voor de Wereldschool omdat de kinderen op de Spaanse school lange dagen maakten en ook veel huiswerk mee naar huis kregen. Al snel spraken de kinderen alleen Spaans en miste moeder Elise de communicatie met de kinderen. In 2008 zijn ze voor het complete pakket (= alle vakken) overgestapt naar het onderwijs via de Wereldschool.
Moeder Elise: “Door het werken met de materialen van de Wereldschool geef ik mijn eigen tijd aan de kinderen en dit is het mooiste wat je aan je kind kunt geven. Sinds ze werken met de materialen van de Wereldschool zijn de kinderen leergierig geworden en willen ze alles wetenDe kinderen zijn minder afgeleid en werken met veel plezier aan de opdrachten. Ze maken alle opdrachten en zoeken dingen uit tot in de puntjes, zodat het in één keer goed is".

Enthousiast!
Julia en Romy zijn harstikke enthousiast over de Wereldschool. Zo enthousiast dat ze nooit meer naar een gewone school willen gaan. De meiden vinden het materiaal “super duper goed”. Ze geven aan dat de lessen duidelijk en makkelijk te volgen zijn.
Je leert veel makkelijker en je begrijpt het beter. Het programma ziet er goed uit en is super goed georganiseerd. Ook het leerlingvolgsysteem is makkelijk in de omgang en leuk te volgen.

De begeleiding van de docenten vinden de meiden heel handig. “De docenten staan meteen voor je klaar. Ze geven heel uitgebreid antwoord op je vraag en ze blijven dingen uitleggen tot je het begrijpt."
Wat de meiden ook fijn vinden, is dat de docenten veel weten en niet pushen.
Familie Weller vindt de Wereldschool de beste school van de Wereld!

Bent u of uw kind ook zo enthousiast? Laat het ons weten of zet een bericht op onze facebookpagina