De Wereldschool op het NOS Jeugdjournaal

Wwereldschool NOS jeugdjournaal

Hebben jullie de Wereldschool ook voorbij zien komen op het NOS Jeugdjournaal dat afgelopen donderdag, 25 oktober, werd uitgezonden? Zo niet, dan kun je onze (oud-)leerlingen Amarins en Linde alsnog bewonderen op de website van het Jeugdjournaal.

Kinderen op wereldreis

In het nieuwsitem van het Jeugdjournaal vertelt Bianca Maaskant over de stijging van het aantal wereldreizigers met kinderen. Ook vertellen onze oud-leerlingen hoe ze de wereldreis hebben ervaren en hoe ze zonder achterstand in kunnen stromen. Met een speciaal lespakket van de Wereldschool kunnen kinderen van reizigers het Nederlands onderwijs volgen. Overal ter wereld en zelfs in je zeilboot!
Ben je ook benieuwd naar de ervaring van onze Wereldschoolleerlingen en oud-leerlingen? Bekijk dan het artikel en videofragment via onderstaande link:

Video bekijken

Wil je op reis gaan met het Nederlands onderwijs?

Iedere situatie is uniek en we willen je graag passend advies geven. Je hebt diverse opties bij de Wereldschool; van volledige lespakketten tot losse vakken per leerjaar. Niet alleen reizigers volgen het onderwijs bij de Wereldschool, maar ook kinderen van expats en emigranten. Wil je graag gratis advies ontvangen over het Nederlands onderwijs in het buitenland? Vraag dan direct een adviesgesprek aan.