De Wereldschool in Amsterdam

Keer je terug naar Nederland?

infinity college amsterdam

Keren jullie deze zomervakantie terug naar Nederland? Was je eigenlijk wel erg tevreden over de werkwijze van de Wereldschool? Zou je dit in Nederland voort willen zetten? Dan is het Infinity College wellicht interessant voor je kinderen!

Particulier onderwijs Amsterdam

De nieuwe particuliere school Infinity College gaat in Amsterdam van start. Daarna volgen ook de andere grote steden in de Randstad waar de school voordelig particulier voortgezet onderwijs gaat aanbieden.
Het Infinity College, voor onderwijs van brugklas tot en met het eindexamenjaar op mavo-, havo- en vwo-niveau, is een samenwerking met IVIO-Wereldschool uit Lelystad. Door met de bewezen en flexibele onderwijsconcepten van IVIO-Wereldschool te werken is de kwaliteit van het onderwijs gegarandeerd.

Op het Infinity College wordt de rol die de ouders hebben bij de Wereldschool overgenomen door professionele coaches. Zij begeleiden de leerlingen dagelijks op school bij het bereiken van hun leerdoelen. Daarnaast is de vakdocent op afstand nu dichtbij. Je krijgt namelijk naast de begeleiding op afstand, ook les van vakdocenten op school. Deze toevoegingen op het al bewezen onderwijsconcept, zorgen voor een optimale en flexibele leeromgeving.

Infinity College berekent dat een jaar onderwijs op havo-niveau rond de 12.000 euro per jaar gaat kosten wat ongeveer 50% lager is dan bij het huidige particuliere onderwijs.

Komt u terug naar Nederland en wilt u Wereldschool onderwijs blijven volgen? Of bent u geïnteresseerd in de innovatieve aanpak waarmee Infinity College maatwerk voortgezet onderwijs gaat aanbieden? Meld u dan aan voor onze open dagen!

De eerste open dagen van Infinity College zijn op 12 en 13 mei op de Campus Diemen Zuid. Aanmelden voor de open dagen of extra informatie opvragen kan via de website www.inifinitycollege.nl

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn, abonneer je op ons Youtube-kanaal en blijf op de hoogte!