De Wereldschool is bereikbaar via WhatsApp!

De leerlingen van de Wereldschool wonen verspreid over de hele wereld. Inmiddels hebben wij leerlingen uit meer dan 100 verschillende landen. We hebben dus altijd te maken met tijdverschillen. Om deze reden is de Wereldschool vanuit diverse kanalen te bereiken. U kunt een bericht naar een van onze social media kanalen sturen: FacebookTwitter of LinkedIn, een mail sturen naar info@wereldschool.nl, een contactformulier invullen (een medewerker neemt dan contact met u op) en sinds kort kunt u ook een WhatsApp sturen. U krijgt dan binnen 24 uur een antwoord op uw vraag.

Het voordeel van WhatsApp is dat u op deze manier kosteloos contact kan opnemen met de Wereldschool en in de meeste gevallen direct een antwoord terug zal krijgen. Daarnaast kunt u met WhatsApp kosteloos bellen. De verbinding moet dan wel stabiel zijn.

Heeft u een vraag over onderwijs in het buitenland? Stuur dan gerust een WhatsApp naar +31(0) 6- 1076 0220. Wij helpen u graag!

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!