De Wereldschool is misschien wel op zoek naar jou!

Commercieel medewerker binnendienst (fulltime)

IVIO-Wereldschool verzorgt Nederlands basis- en voortgezet onderwijs (vmbo-tl, havo en vwo) tot aan het staatsexamen voor kinderen in meer dan 120 landen. Tot de doelgroep van de Wereldschool behoren o.a. kinderen van expats (bedrijven en NGO’s), zendingsgezinnen, reizigers, schippers en emigranten.

De Wereldschool is een zelfstandig bedrijf binnen de KMM-Groep en werkt met een jong en ambitieus team vanuit Lelystad. Wij zoeken een commercieel medewerker binnendienst.

Functie:

• Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van verkoopactiviteiten.
  • Je legt contacten met potentieel nieuwe klanten en treedt op als adviserend verkoper.
  • Je houdt de markt en ontwikkelingen binnen onze branche nauwlettend in de gaten.
  • Je adviseert het management en signaleert kansen en ontwikkelingen.
  • Je neemt deel aan verkoopondersteunende marketingactiviteiten (sociale media, website, beurzen etc.).

Wij bieden:

• Een afwisselende baan binnen een jong en ambitieus team van professionals.
  • Werken voor een toporganisatie in een veelzijdige markt met doorgroei perspectief.
  • Een platte en transparante bedrijfscultuur.
  • Marktconform salaris met goede voorwaarden.
  • Deelname Management Trainee Programma.

Profiel:

• Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over goede administratieve, sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Je bent enthousiast, flexibel, commercieel, analytisch ingesteld en durft je nek uit te steken.
  • Je houdt van het contact met mensen, zowel via telefoon als face-to-face.
  • Je vindt het leuk om nieuwe contacten te leggen en je bent hierin niet terughoudend.
  • Affiniteit met het onderwijs is een pré.

Belangstellenden kunnen een bondige, heldere motivatie en curriculum vitae sturen via deze link om

online te solliciteren of per post sturen naar de KMM Groep, t.a.v. Personeelszaken.