De Wereldschool sponsort Isabeau Galiart, kitesurfster!

Wij zijn trots dat Isabeau haar studie kan gaan combineren met haar sport ambities. Zij zal haar studie gaan volgen via de Wereldschool.

Als jong getalenteerde atleet heeft Isabeau de mogelijkheid haar ambities als kitesurfster te volgen.
Om in de komende 2 jaren aansluiting te krijgen tot de wereldtop bij de dames zal zij gaan trainen voor het kitesurfen in Tarifa Spanje, waar de omstandigheden het beste zijn voor het surfen.
Vanaf september 2014 gaat zij samen met haar vader en stiefmam verhuizen naar Tarifa. Zij kan daar dagelijks trainen met de gehele wereldtop.

Voor Isabeau is studeren zeer belangrijk. En haar VWO volgen via de Wereldschool is dan ook een fantastische mogelijkheid voor haar topsport en school te combineren.

De Wereldschool helpt haar hierin door ook officieel sponsor van haar te zijn. Zij heeft zich al opgeworpen als ambassadrice van onze Wereldschool en haar goal is ook andere atleten te laten weten wat de Wereldschool kan betekenen voor hen betreffende scholing en topsport!

Wij willen Isabeau heel veel succes wensen en hopen dat ze mooie schoolprestaties èn mooie sportprestaties neer gaat zetten!

U kunt Isabeau ook volgen op haar eigen website: