Nieuw: groepslessen cadeau voor Wereldschool-leerlingen in groep 6-8

Groepslessen leerlingen Wereldschool Nederlands

Vanaf het nieuwe schooljaar biedt de Wereldschool ook 18 groepslessen aan leerlingen die drie of meer vakken volgen. Volgt een leerling bijvoorbeeld het vak Nederlands, begrijpend lezen en rekenen? Dan mag hij gratis deelnemen aan de wereldse lesthema’s waar de volgende punten centraal staan:

• samen Nederlands praten met leerlingen;
  • samenwerken;
  • en leerplezier.

Bevoegde docent

De groepslessen worden verzorgd door juf Jiska. “Ik geniet van de contacten met de kinderen over de hele wereld en ik ben blij dat ik hen kan begeleiden in het Nederlandse Onderwijs. Ik kijk er naar uit om tijdens de groepslessen met een groep Nederlandse kinderen samen te werken en lekker veel Nederlands te praten. Hopelijk jullie ook!“. Wil je meer weten over onze Wereldschooldocent? Lees dan haar verhaal.

Meer over dit lesaanbod?

Heb je interesse en wil je meer weten over gratis groepslessen voor leerlingen in het basisonderwijs? Lees dan hier alle informatie en hoe je in aanmerking kunt komen.