Het schoolritme in Afrika

schoolritme afrika

Daar is weer een nieuwe vlog van familie Middelveld! In deze nieuwe vlog zie je meer over het schoolritme en hun eerste gymles buiten! Heerlijk in het warme Afrika. In de vlog zie je ook dat Nancy (mama) les geeft aan de kinderen. Nick is vooral bezig met rekenen terwijl Leah een mooi kunstwerkje maakt.

Vlog bekijken?

Klik op onderstaande video en bekijk de vlog:

Vergeet niet om de video’s te liken en te abonneren op ons YouTube kanaal! Daar vind je nog meer vlogs van familie Middelveld en andere gezinnen die afgelopen jaren het onderwijs volgen via de Wereldschool.

Lespakketten Nick en Leah

Nick volgt dit schooljaar de basisvakken Nederlands, schrijven en rekenen in groep 3. Leah volgt Nederlands voor groep 1.

Nieuwe actie bij de Wereldschool!

Wil je ook dat je kind aan de slag gaat met het Nederlands tijdens jullie verblijf in het buitenland? Meld je dan nu aan en profiteer ook van de Sinterklaasactie van de Wereldschool.

Informatie Sinterklaasactie

Meer weten over ons afstandsonderwijs tijdens een (wereld)reis?

Ga je net als deze familie op reis en wil je meer weten welke lesprogramma’s geschikt zijn voor je kind? De Wereldschool biedt verschillende lespakketten aan in het basis– en voortgezet onderwijs aan. Zo kan je kind heel flexibel en op eigen tempo het afstandsonderwijs volgen. Voor vrijblijvend advies of meer informatie, meld je dan aan voor een gratis adviesgesprek middels ons aanmeldformulier.