Inloggen leerlingvolgsysteem

Link leerlingvolgsysteem niet meer op homepage

Misschien was u er inmiddels al achter, maar het linkje van het leerlingvolgsysteem is van de homepage afgehaald. Wij hebben veel vragen binnengekregen van leerlingen en ouders die hierdoor niet meer in het systeem komen.

Inloggen via Google

Ook horen we van veel ouders dat ze via Google inloggen in het systeem. Echter is de link die Google heeft opgenomen niet de juiste waardoor u de volgende foutmelding krijgt:

Daarnaast werkt het leerlingvolgsysteem beter in Chrome. Wij raden u dan ook aan Chrome te downloaden. Klik hier voor de download.

De juiste link voor het leerlingvolgsysteem is:

Wij raden u aan deze toe te voegen aan uw favorieten of er een bladwijzer van te maken. In Chrome gaat dit heel gemakkelijk en snel. Klik op het sterretje rechts bovenaan. En klik vervolgens op gereed. Bij het opstarten van Chrome ziet u dan een snelkoppeling in de balk staan.

Klik op de ster in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op gereed:

Snelkoppeling LVS: