Jord (We-Sea-Waste familie) aan de slag met Nederlands Online

Nederlands Online volgen via de Wereldschool

Het duurde even, maar de We-Sea-Waste familie heeft weer een gloednieuwe vlog gemaakt. Dit keer een vlog van Jord. Hij volgt Nederlands Online via de Wereldschool. Via Skype houdt hij een spreekbeurt voor het vak Nederlands. Ben je benieuwd hoe Jord dit op afstand doet? Bekijk dan onderstaande video.

Vlog bekijken

De vlog van Jord is hieronder te vinden:

Vergeet niet om je te abonneren op ons YouTube-kanaal! De We-Sea-Waste familie kun je ook volgen op Instagram en Facebook. Wil je meer weten over We Sea Waste? Bekijk dan de website.

Nederlands Online via de Wereldschool

De Wereldschool biedt drie varianten van het vak Nederlands aan in het basis- en voortgezet onderwijs.

• Nederlands fysiek
  • Nederlands Online
  • Nederlands Online+

Heb je behoefte aan fysieke lesmaterialen, dan kun je voor Nederlands fysiek kiezen. Wil je in een digitale omgeving een vak volgen, kun je kiezen voor Nederlands Online of Online+. Voor de online Nederlandse lessen is wel een stabiele internetverbinding vereist. Wil je graag meer weten over het vak Nederlands? Vraag dan een gratis adviesgesprek aan via onze website.

Wil je ook op (wereld)reis gaan en kwalitatief goed onderwijs blijven volgen?

Met de lesprogramma’s van de Wereldschool kunnen kinderen van reizigers het Nederlands onderwijs blijven volgen. Het voordeel hiervan is dat kinderen bij terugkeer een goede aansluiting hebben bij het schoolprogramma van de Nederlandse school. Ben je ook geïnteresseerd in één van onze lespakketten? Vul dan het aanmeldformulier in en we helpen je graag verder!