Leerlingen in 109 landen!

Nederlandse les in het buitenland

Wereldschoolleerlingen verblijven om diverse redenen in het buitenland. Denk aan een emigratie, een wereldreis of omdat één van hun ouders vanwege werk naar het buitenland mag. Daarnaast is het ook mogelijk dat ouders jarenlang in het buitenland wonen en hun moedertaal willen meegeven aan hun kinderen.

In 109 landen Nederlands onderwijs op afstand

Op dit moment hebben we leerlingen in precies 109 landen. We hebben zelfs leerlingen in:

• redelijk onbekende landen;
  • landen die waarschijnlijk bij niet veel mensen op het lijstje staan, bijvoorbeeld Mongolië.

Dit is mogelijk omdat je kinderen met onze lespakketten ook offline aan de slag kunnen gaan. Kwalitatief Nederlands onderwijs, waar dan ook, wanneer dan ook!

Vertrekplannen of meer informatie?

Heb je plannen om naar het buitenland te gaan? Zou je informatie willen uitwisselen met andere ouders of onze onderwijsadviseurs? Ben je benieuwd naar de lesmethodes, de werkwijze en de verschillende onderwijsmogelijkheden van de Wereldschool? Kom dan naar onze voorlichtingOveral ter wereld Nederlands onderwijs‘. Deelname is gratis.

Tot dan!

Volg ons ook op Facebook , InstagramTwitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!