Leerlingen uit klas 1 en 2 behalen mooie resultaten op Route VO

resultaat score route vo test wereldschool
In mei konden de leerlingen van klas 1 en 2 de Route VO maken.

Deze adaptieve, digitale test onderzoekt de didactische vaardigheden van de leerling en geeft zo inzicht in de individuele ontwikkeling. Dit is belangrijk voor de leerling als individu als voor ons zelf als school. Op deze manier houden we goed zicht op de voortgang van de leerlingen, naast de methodetoetsen en opdrachten die ze tijdens een schooljaar inleveren.

Kernvaardigheden Route VO toets

De test meet de kernvaardigheden: taal, rekenen en Engels. Taal is daarbij opgesplitst in: spelling, woordenschat en begrijpend lezen.

Mooie score onder deelnemende leerlingen

44 Leerlingen hebben deelgenomen aan de toets. Voor elk toetsonderdeel kan een score van 201-300 worden behaald. Gemiddeld score onze leerlingen een score van 264. Dit past bij de leerweg vwo. Een mooi resultaat dus! Onze leerlingen kunnen met succes de leerweg die ze nu volgen bij ons voortzetten.
Gemiddelde scores klas 1 en 2:

Klas 1 – 23 leerlingen

Spelling Woordenschat Begrijpend lezen Rekenen Engels

Klas 2 – 21 leerlingen

Spelling Woordenschat Begrijpend lezen Rekenen Engels

Kwaliteit van ons afstandsonderwijs

Wil je meer weten wat voor scores onze leerlingen behalen in het basis- en voortgezet onderwijs? Bekijk dan de pagina over kwaliteit. heb je vragen over toetsmomenten en hoe deze afgenomen worden? Neem dan direct contact met ons op voor een gratis adviesgesprek.