Mooie resultaten voor Wereldschoolleerlingen bij hun eindexamens!

eindexamens resultaten Wereldschool 2020

Ook dit jaar hebben weer 30 Wereldschoolleerlingen hun examens afgelegd. Vijf leerlingen deden het IB-examen op hun eigen internationale school. Zij zijn allemaal geslaagd!

Daarnaast hebben 5 leerlingen vwo-examen gedaan, 13 havo-examen en 7 vmbo-examen. Zij volgden hun lessen met een volledig vakkenpakket, een aantal vakken of alleen Nederlands.

De geslaagde leerlingen per niveau

Alle vwo-leerlingen zijn geslaagd, van wie één leerling zelfs cum-laude met haar volledige vakkenpakket! 11 havoleerlingen en 6 vmbo-leerlingen mochten ook een certificaat of hun volledig diploma in ontvangst nemen. Eén vmbo-leerling wacht nog op de uitslag van het 4e tijdvak.

Al met al zijn we erg trots op de eindexamenkandidaten, hun ouders én hun docenten. Vanwege corona was het dit jaar nog eens extra spannend. De leerlingen zagen het centraal-schriftelijke examen verdwijnen, waardoor het college-examen dubbel belangrijk werd. Daarnaast konden sommige leerlingen niet reizen vanwege een lockdown in hun eigen land of was het wegens andere redenen moeilijk om in Nederland te komen. Gelukkig is het voor de meeste leerlingen dus helemaal goed gekomen!

Nogmaals van harte gefeliciteerd van de Wereldschool!

Informatie over voortgezet onderwijs op afstand

Meer weten over onze begeleiding en lesprogramma’s voor leerlingen in het voortgezet onderwijs? Bekijk dan deze pagina of bekijk hier de informatie over staatsexamens.