Nederlands als tweede taal voor kinderen

De Wereldschool heeft het NT2 pakket ontwikkeld voor kinderen die de Nederlandse taal (nog) niet of beperkt machtig zijn. Wij bieden u een vrijblijvende en gratis intake met de docent aan om te bepalen of dit pakket voor uw kinderen geschikt is. Klik hier om u aan te melden voor de intake.

Waarom NT2?

NT2 staat voor Nederlands als tweede taal. Dit pakket is ontwikkeld voor kinderen die de Nederlandse taal (nog) niet, of beperkt machtig zijn. Het Nederlands is niet alleen een mooie en unieke taal, maar uw kinderen hebben er ook echt wat aan! Denk bijvoorbeeld aan:

– Een eventuele studie in Nederland;

– Een flexibele instroom bij terugkeer;

– Contact met familie onderhouden;

– Uw persoonlijke doelstelling(en)!

Gratis intake met de docent

Omdat iedere situatie anders is en wij altijd een passend advies geven, bieden wij een gratis en vrijblijvende intake met de docent aan. Juist bij deze groep kinderen is de situatie enorm verschillend: sommige kinderen spreken thuis al Nederlands, sommige kinderen begrijpen het, maar spreken, lezen en schrijven is een ander verhaal en er zijn kinderen die de taal nog helemaal niet beheersen.

Docent: Sandra van Heumen         Docent: Miranda Jacobs

De docent zal tijdens de intake onder andere de situatie bespreken, een korte les met uw kind(eren) doen (om het niveau te bepalen), verdere uitleg over het pakket geven en uw vragen beantwoorden. Dit alles om een goed beeld te krijgen van uw kind(eren) en de situatie.

NT2 pakket

De docent zal u natuurlijk uitgebreid uitleggen hoe het pakket eruit ziet. Onderstaand de informatie in een notendop:

Er zijn verschillende pakketten:

– NT2 startpakket voor kinderen die helemaal nog geen Nederlands spreken;

– NT2 pakket voor kinderen van 6 tot 12 jaar;

– NT2 pakket voor kinderen van 13 tot 18 jaar.

Online les:

– Online les, les op momenten die voor jullie het beste uitkomen;

– Online (Skype) begeleiding en lessen van vakdocenten;

– Officiële en erkende methodes.

Opgeven voor de gratis intake? Klik dan op de onderstaande link!

Aanmelden intake NT2 docent

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn, abonneer je op ons Youtube-kanaal en blijf op de hoogte!