Nieuw bij de Wereldschool: Nederlands als tweede taal

De Wereldschool gaat twee compleet nieuwe pakketten aanbieden om het Nederlands als tweede of extra taal aan te leren, het NT2 pakket. Schrijf u snel in want het aantal plekken is beperkt! De insteek van dit pakket is net iets anders dan de reguliere pakketten. De reguliere pakketten gaan er namelijk vanuit dat uw kind al enige basiskennis heeft van de Nederlandse taal. Wanneer uw kind de Nederlandse taal niet goed beheerst, is het helaas niet mogelijk in te stromen in de reguliere pakketten. Het NT2 pakket gaat er juist vanuit dat uw kind geen of weinig kennis van de Nederlandse taal heeft. Uw kind zal door middel van een aantal Skypelessen, gegeven door een van onze docenten Nederlands, les krijgen en u als ouder begeleidt uw kind met het huiswerk.

Waarom een NT2 pakket?

Voor wie is het NT2 pakket interessant? Het is een interessante mogelijkheid als u uw kind toch de Nederlandse taal wilt leren. Misschien omdat dit uw moedertaal is, omdat u merkt dat alleen thuis Nederlands spreken niet voldoende is, omdat u wilt dat uw kind met de familie in Nederland kan communiceren of omdat u mogelijkheden wilt creëren voor uw kind om in Nederland een studie te doen.

Wat is de inhoud van het NT2 pakket?

De pakketten zijn opgedeeld in twee leeftijdscategorieën, 6 tot 12 jaar en 13 tot 18 jaar. Deze zijn zo ingedeeld dat het na afronding van een pakket mogelijk is door te stromen naar een vervolgpakket of regulier pakket van de Wereldschool. Meer informatie over de pakketten vindt u onderstaand.

NT2 pakket voor kinderen van 6 tot 12 jaar

• Skypeles met uw kind, gegeven door één van onze docenten Nederlands;
  • Minimaal een half jaar les met de opdrachten, verhalen en liedjes uit de boeken van Hotel Hallo vanuit 10 aansprekende thema’s;
  • Uitbreiding van de woordenschat met 1000 woorden;
  • Tijdsbesteding gemiddeld 4 uur per week;
  • Mogelijkheid daarna in te stromen in een lespakket van de Wereldschool om ook Nederlands te leren lezen en schrijven of doorstromen naar NT2 pakket tot 18 jaar;
  • Kosten 1 kind € 675,-
  • Kosten 2 kinderen € 1100,-
  • Betaling in termijnen is mogelijk
  • Verkrijgbaar vanaf 1 april.

NT2 pakket voor kinderen van 13 tot 18 jaar

• Skypeles, gegeven door één van onze docenten Nederlands;
  • Online opdrachten, oefeningen en geluidsfragmenten uit de methode Disk voor maximaal een jaar;
  • Een arrangement op maat: 3 niveaus mogelijk;
  • Uitbreiding van de woordenschat tot maximaal 3000 woorden;
  • Mogelijkheid door te stromen naar een hoger niveau binnen Disk of in een lespakket voortgezet onderwijs Nederlands van de Wereldschool;
  • Kosten 1 kind € 775,-
  • Kosten 2 kinderen € 1300,-
  • Betaling in termijnen is mogelijk
  • Verkrijgbaar vanaf juli.

Niet goed, geld terug

Voldoet het pakket niet aan uw verwachtingen? Dan kunt u uw geld gewoon terug vragen. Wij hebben namelijk de niet goed, geld terug garantie. Schrijf u snel in want het aantal plekken is beperkt!

Ja ik wil me voor het NT2 pakket inschrijven:                                       Inschrijven NT2

Kijk voor meer informatie op onze nieuwe website. klik hier om naar de website te gaan.

Heeft u nog vragen of wilt u gewoon meer informatie? Vul dan het vrijblijvend het contactformulier in. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.

U kan ook contact met ons opnemen via info@wereldschool.nl of 0321-229927.

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn