Nieuw: Infinity College in Amsterdam!

Particulier onderwijs vmbo, havo en vwo in Amsterdam

De nieuwe particuliere school Infinity College gaat in Amsterdam van start. Daarna volgen ook de andere grote steden in de Randstad waar de school voordelig particulier voortgezet onderwijs gaat aanbieden.

Het Infinity College, voor onderwijs van brugklas tot en met het eindexamenjaar op mavo-, havo- en vwo-niveau, is een samenwerking met IVIO Wereldschool uit Lelystad. Door met de bewezen en flexibele onderwijsconcepten van IVIO-Wereldschool te werken is de kwaliteit van het onderwijs gegarandeerd.

IVIO-Wereldschool heeft 70 jaar ervaring met individueel onderwijs en is met afstandsonderwijs actief in 120 landen. Sjoerd Veltman, initiatiefnemer van Infinity College zegt: “In ons land is onderwijs nog vooral aanbodgericht. Volgens ons is er juist behoefte aan onderwijs dat aansluit op basis van de vraag van de leerling. Op basis van de kennis en ervaring van IVIO-Wereldschool biedt Infinity College leerlingen individuele aandacht met docenten en coaches op locatie. Daardoor is het mogelijk om leerlingen op eigen tempo en eigen niveau te laten werken.”

Infinity College berekent dat een jaar onderwijs op havo-niveau rond de 12.000 euro per jaar gaat kosten wat ongeveer 50% lager is dan bij het huidige particuliere onderwijs. Veltman: “Hierdoor zal particulier onderwijs voor meer leerlingen haalbaar worden.”

De eerste opendagen van het Infinity College zijn begin mei. Aanmelden kan reeds via www.infinitycollege.nl