Nieuw: Nederlands als tweede taal!

Nieuw bij de Wereldschool!

De Wereldschool staat niet stil in ontwikkelingen. Vorig jaar is ons NT2 pakket nieuw aangeboden aan leerlingen die nog geen Nederlands spreken of begrijpen. Inmiddels zijn de eerste leerlingen klaar met deze Skype lessen en oefeningen in onze elektronische leeromgeving. Ze spreken redelijk wat Nederlands en hebben veel woorden geleerd. Zij kunnen nu verder met het vervolg.

Bovendien wordt ons Emigrantenpakket vernieuwd en het eerste deel is zo goed als klaar. We noemen dit vanaf nu NT2, omdat dit voornamelijk bedoeld is voor leerlingen die het Nederlands als extra of tweede taal willen leren en onderhouden.

Voor kinderen van 6-12 jaar is en nu NT2 deel 1. Hierin wordt veel woordenschat aangeboden, maar ook de specifiek Nederlandse klanken en eerste spelling wordt geoefend. Zo leert uw kind lezen in het Nederlands. Dit pakket kent 16 Skypelessen en opdrachten voor thuis voor een periode van ongeveer 30 weken. Verdere delen worden het komende jaar ontwikkeld.

Meer informatie? Klik dan op de onderstaande link.

Voor kinderen van 12-18 is er nu NT2 Disk 2. Dit zijn wederom 5 thema’s in Disk inclusief een Skypeles per thema en opdrachten. Dit kan in ongeveer 5 maanden doorlopen worden.

Vanaf 1 maart kunt u uw kind aanmelden voor deze lespakketten.

U kunt ook het contactformulier invullen. Een medewerker van de Wereldschool zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!