Nieuwe introductievlog van Suus

Het is weer tijd voor een nieuwe vlog van Suus. In haar recente vlog vertelt ze:

• wat de Wereldschool is;
  • hoe ons onderwijsprogramma werkt;
  • wat ze van ons nieuwe leerlingvolgsysteem vindt;
  • en hoelang ze het afstandsonderwijs al volgt via de Wereldschool.

Vlog van Suus bekijken

Jouw kind ook volledig Nederlands voortgezet onderwijs laten volgen in het buitenland?

De Wereldschool is de enige school die volledig voortgezet onderwijs op afstand aanbiedt. Wereldschoolvlogster Suus woont in Italië en maakt gebruik van een voortgezet onderwijs Wereldschool lespakket. Veel ouders weten niet wat de mogelijkheden zijn bij de Wereldschool. Daarom heeft Wereldschoolvlogster Suus een nieuwe video gemaakt met basisinformatie over de Wereldschool.

Meer zien van Suus? Volg dan het Youtube kanaal van de Wereldschool!

De inhoud van een Wereldschoolpakket voor 3 havo

Wat kan je allemaal verwachten wanneer je een pakket van de Wereldschool ontvangt:

De Wereldschoollesmap met hierin een jaarplanning, uitleg en opdrachten

• Lesboeken
  • Werkboeken
  • Licentie voor het online systeem
  • Afhankelijk per vak leesboeken en praktijkmaterialen
  • Begeleiding van onze bevoegde docenten.

Suus heeft ook een unboxing video gemaakt voor haar derde schooljaar. Deze video kan je hier bekijken. Bekijk onze pagina ‘voortgezet onderwijs’ voor meer informatie over het afstandsonderwijs.