Nieuwe methode Nederlands klas 2

Vernieuwing Nederlands Voortgezet onderwijs klas 2!

Vanaf januari 2017 ontvangen alle leerlingen die in klas 2 gaan starten met het vak Nederlands de materialen van een nieuwe methode, genaamd ‘Op Niveau’. Sinds september 2016 werd deze methode al gebruikt in klas 1 en de ervaringen tot nu toe zijn erg positief!

Deze nieuwe methode legt namelijk de nadruk op het individuele niveau van de leerling en het eventueel doorstromen naar een hoger niveau. Dit sluit aan bij de Wereldschoolleerlingen, zodat zij op hun eigen tempo en op hun eigen niveau de lessen kunnen volgen. Het is voor Wereldschoolleerlingen nog steeds mogelijk om een keuze te maken tussen het Nederlands fysieke pakket, waarin de door ons ontwikkelde lesmap, het lesboek en een USB-stick zitten, en het Nederlands online pakket, waarin alle opdrachten online te vinden zijn.

Hebt u vragen of wilt u een kijkje nemen in onze digitale leeromgeving? Vul dan vrijblijvend het contactformulier in. Een medewerker van de Wereldschool neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!