Nu ook Duitse les te volgen in klas 3 en 4 van het vmbo

Het vakkenpakket van de Wereldschool is uitgebreid! Sinds kort kan ook het vak Duits worden gevolgd in de twee laatste jaren van het vmbo.

Duits is de officiële taal van Duitsland, Oostenrijk en Liechtenstein en een van de officiële talen van Zwitserland, Luxemburg, België, Denemarken en Italië. In onder meer Namibië, Frankrijk en landen van het voormalige Oostblok wordt het ook gesproken, maar zonder officiële erkenning. Een taal die dus goed van pas komt bij menig verblijf in het buitenland.

Om te voldoen aan deze wens en meer leerlingen de mogelijkheid te bieden om deze taal te leren, is Duits nu ook in klas 3 en 4 te volgen via de Wereldschool. Meer informatie over het volledige vakkenpakket of het vak Duits kunt u krijgen via info@wereldschool.nl of +31 320 229 927.