Ontmoet elkaar op het Online schoolplein

De Wereldschool introduceert het Online schoolplein

Wij merken dat er veel behoefte is aan een plek waar ouders en leerlingen die in het buitenland verblijven elkaar kunnen ontmoeten. Dit is de reden dat de Wereldschool het online schoolplein introduceert.

Naast het feit dat het leuk is om met elkaar in contact te komen kan dit ook zeer nuttig zijn. Op het Online schoolplein kan je al je ervaringen delen en je vragen stellen. Van elkaar kan je immers veel leren, jij bent namelijk een ervaringsdeskundige als het gaat om afstandsonderwijs in het buitenland!

Ben jij bijvoorbeeld benieuwd hoe iemand de Nederlandse lessen naast het reguliere onderwijs heeft ingepland? Of wil je weten wie er nog meer in Sydney woont? Stel al je vragen gerust hier!

Stel je vraag aan Juf Sylvia

Je kan je vragen niet alleen aan andere (oud)leerlingen stellen maar ook aan Juf Sylvia, onderwijskundige bij de Wereldschool.

Geen leerling maar wel reis- of emigratieplannen?

Als niet leerling (ouder) ben je ook van harte welkom op het Online schoolplein. Heb je reis- of emigratieplannen en ben je op zoek naar ervaringen? Stel je vragen gerust binnen deze groep.

Heb jij zin om andere Nederlanders in het buitenland te ontmoeten? Klik dan hier en wordt lid van de groep!

Wij wensen je alvast een leuke en leerzame tijd toe!