Profiteer nu nog van de vroege bestelactie!

Veel ouders en leerlingen hebben ons laten weten het erg leuk te vinden met de docenten te Skypen. De leerling kan op deze interactieve manier uitleg krijgen over die moeilijke spellingregel of samen nog eens die lastige toets bespreken. Daarom bieden wij uw kinderen 5 gratis (extra) Skypelessen t.w.v. 250,00 euro aan wanneer u voor 1 juli een bestelling doet.

Dit betekent dat u recht heeft op totaal 10 Skypelessen! U kunt zelf beslissen waar u de Skypelessen voor gaat inzetten.Uiteraard kunt u als ouder hier ook van profiteren; u kunt de uitleg van een les overlaten aan de docent.

Op een later moment starten?

U wilt nu nog niet beginnen met de lessen omdat jullie bijvoorbeeld eerst van de welverdiende vakantie willen genieten? Dat is geen probleem! U kunt het pakket nu alvast bestellen, de startdatum bepalen we in overleg. Op deze manier kunt u wel van deze actie profiteren!