Schrijf je nu in voor een gratis intake met de docent!

Gratis intakegesprek met de docent!

Voor het nieuwe NT2 pakket kunt u zich voor een gratis intakegesprek inschrijven. Wanneer u zich heeft aangemeld zal de docent  binnen 5 werkdagen contact met u opnemen om een geschikt Skype moment in te plannen.  Tijdens de intake zal de docent kijken wat het niveau van uw kinderen is en uw doelen bespreken. Pas na dit gesprek beslist u of het NT2 pakket wel of niet geschikt voor uw kinderen is. De intake is dus volledig vrijblijvend!

Nederlands als tweede taal

NT2 staat voor Nederlands als tweede taal. Dit pakket is bedoeld voor kinderen van 6 tot 18 jaar die in het buitenland wonen en de Nederlandse taal niet – of beperkt – machtig zijn. Na afronding van het NT2 pakket kan uw kind doorstromen naar een vervolgpakket van de Wereldschool. Het NT2 pakket is ideaal wanneer u wilt dat uw kinderen in Nederland een studie gaan doen of om contact met familieleden in Nederland te onderhouden.

Hoe werkt het NT2 pakket?

Er zijn twee pakketten: Pakket 1 voor kinderen van 6 tot 12 jaar en pakket 2 voor kinderen van 13 tot 18 jaar. Bij pakket 1 zal uw kind één keer per week een korte les krijgen via Skype. Bij pakket 2 maken we gebruik van de DISK methode. Uw kind dan dan zelfstandig aan de slag met de lessen die online staan. Daarnaast zijn er 5 Skypelessen met een docent. De lessen zijn flexibel in te plannen op momenten die voor u uitkomen. U als ouder begeleidt met de huiswerkopdrachten.

Kortom:

• 2 pakketten, pakket 1 voor kinderen van 6 tot 12 jaar en pakket 2 voor kinderen van 13 tot 18 jaar
  • Bij pakket 1 wekelijks Skypelessen met een docent
  • Bij pakket 2 zijn er in totaal 5 Skypelessen
  • Flexibel les op momenten die voor u uitkomen
  • Minimaal 5 maanden les
  • Doorstromen naar een vervolgpakket van de Wereldschool
  • Online lesmateriaal

Niet goed? Geld terug!

Naast de gratis intake bieden wij u de niet goed geld terug-garantie. Mocht het pakket onverhoopt toch niet aanslaan bij uw kind dan kunt u uw geld terug vragen.

Wacht niet langer en schrijf uw kind snel in voor een gratis intakegesprek. Het aantal plekken is beperkt en vol=vol! Klik op de link onderstaand.

Inschrijven gratis intakegesprek met de docent