Skypeles met de docent?

Lesideeën extra Skypelessen

Iedere leerling die voor 1 juni een herhaalbestelling doet, krijgt uit blijk van waardering 5 extra Skypelessen cadeau. Om je een idee te geven waar deze lessen voor gebruikt kunnen worden, delen wij graag onze vijf les ideeën met je!

1. Lesinstructie

Je bent er maar druk mee om al die lessen uit te leggen aan je kind. Laat het een keertje aan de docent over om jouw kind via Skype de lesinstructie te geven!

2. Spreekvaardigheid

Hoe vaak hoort en spreekt jullie kind Nederlands per dag? Een leuk gesprek met de docent via Skype houdt ook de spreekvaardigheid op peil!

3. Extra uitleg

Blijft die spellingregel maar lastig? En verdwaal je telkens weer in die Wiskunde som? Vraag de docent om tips en trucs om ook deze complexe leerstof te tackelen!

4. Niet schrijven, maar spreken

Er wordt aardig wat afgeschreven/getypt tijdens de lessen. Zou het niet leuk zijn deze opdracht mondeling te maken met docent? Dat scheelt weer!

5. Tips

Onze docenten hebben veel ervaringen en begeleiden leerlingen over de hele wereld met elk een eigen verhaal! Jouw docent heeft daardoor veel bruikbare tips voor jou (denk aan tips m.b.t. planning, leuke leesboeken, leren voor toetsen /examens en het voorbereiden van spreekbeurten en presentaties).

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!