Vernieuwing Nederlands Voortgezet onderwijs!

Nieuwe methode voor het vak Nederlands

Voor het vak Nederlands van het voortgezet onderwijs gaat de Wereldschool over naar een nieuwe methode: “Op Niveau”. Deze methode legt de nadruk op het individuele niveau van de leerling en het eventueel doorstromen naar een hoger niveau. Dit sluit aan bij de Wereldschoolleerlingen, zodat zij op hun eigen tempo en op hun eigen niveau de lessen kunnen volgen.

Het is voor Wereldschoolleerlingen nog steeds mogelijk om een keuze te maken tussen het Nederlands online pakket, waarin alle opdrachten online te vinden zijn, en het fysieke pakket waarin de door ons ontwikkelde lesmap, het lesboek en een USB-stick zitten.

Leerlingen die in september starten met klas 1 via de Wereldschool, zullen deze nieuwe methode ontvangen. Binnenkort kunnen ook leerlingen van klas 2 starten met deze nieuwe methode. Zo zullen alle klassen de komende jaren vernieuwd worden.

Hebt u vragen of wilt u een kijkje nemen in onze digitale leeromgeving? Vul dan vrijblijvend het contactformulier in. Een medewerker van de Wereldschool neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Aanvragen informatie

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!