Vijf extra Skypelessen!

Bestel voor 1 juni en ontvang 5 extra Skypelessen Cadeau!

Het is tijd om alvast na te denken over het nieuwe schooljaar. De zomer komt er alweer aan!

Veel ouders en leerlingen hebben ons laten weten het erg leuk te vinden met de docenten te Skypen. De leerling kan op deze interactieve manier uitleg krijgen over die moeilijke spellingregel of samen nog eens die lastige toets bespreken.

Uit blijk van waardering, willen wij iedere leerling die voor 1 juni een herhaalbestelling doet, 5 extra Skypelessen aanbieden (t.w.v. €250,00)!

Uiteraard kunt u als ouder hier ook van profiteren; u kunt de uitleg van een les over laten aan de docent.

Skypelessen?

Maar waar kunnen jullie deze extra Skypelessen voor gebruiken? Lees dit in onze les ideeën!

Meld u snel aan!

Het zou natuurlijk zonde zijn om deze extra lessen mis te lopen. Bestel daarom voor 1 juni een nieuw pakket. Klik op de onderstaande link voor het digitale aanmeldformulier. Vragen? Vul dan het contactformulier in.

Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!