Vlog Familie Middelveld: homeschooling voorbereiden en boodschappen doen

voorbereiden homeschooling familie middelveld

Familie Middelveld van Huisje Boompje Feestje heeft weer een nieuwe vlog online staan. Deze keer een leuke video waarin zij hun huis laten zien in Afrika en zich voorbereiden op de lessen.

Vlog bekijken?

Zie hier de beelden van hun derde vlog.

Vergeet niet om de video’s te liken en te abonneren op ons YouTube kanaal! Daar vind je nog meer vlogs van familie Middelveld en andere gezinnen die afgelopen jaren het onderwijs volgen via de Wereldschool.

Lespakketten Nick en Leah

Nick volgt dit schooljaar Nederlands, Schrijven en rekenen in groep 3. Leah volgt Nederlands voor groep 1.

Meer weten over ons afstandsonderwijs tijdens een (wereld)reis?

Ga je net als deze familie op reis en wil je meer weten welke lesprogramma’s geschikt zijn voor je kind? De Wereldschool biedt verschillende lespakketten aan in het basis– en voortgezet onderwijs aan. Zo kan je kind heel flexibel en op eigen tempo het afstandsonderwijs volgen. Voor vrijblijvend advies of meer informatie, meld je dan aan voor een gratis adviesgesprek middels ons aanmeldformulier.