Vlog We-Sea-Waste familie: overal het onderwijs volgen!

Vlog familie kooijman overal onderwijs volgen

School kan overal. Dat bewijst familie Kooijman die het afstandsonderwijs volgt via de Wereldschool. Dit Wereldschoolgezin heeft een compilatie gemaakt van hun flexibele werk- en leerplekken. Ben je benieuwd naar de video? Bekijk deze dan hieronder!

Vlog bekijken

In de video zie je onder andere de landen waar ze geweest zijn, hoe de ouders hun kinderen begeleiden en op welke plekken zij huiswerk maken. Het gezin trekt met hun camper rond door heel Europa om zwerfafval tegen te gaan.

Meer vlogs van de We-Sea-Waste familie zien?

Neem een kijkje in de vorige vlog hoe Jord aan de slag gaat met het Nederlands Online lesprogramma. Alle vlogs van familie Kooijman kun je terugvinden op ons YouTube-kanaal. Vergeet dan niet om te abonneren op ons kanaal en deze video te liken!

Wil je ook op (wereld)reis gaan en kwalitatief goed onderwijs blijven volgen?

Met de lesprogramma’s van de Wereldschool kunnen kinderen van reizigers het Nederlands onderwijs blijven volgen. Het voordeel hiervan is dat kinderen bij terugkeer een goede aansluiting hebben bij het schoolprogramma van de Nederlandse school. Ben je ook geïnteresseerd in één van onze lespakketten? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan en we helpen je graag verder!