Ga je de challenge met ons aan? Doe dan de We Sea Waste challenge!

we sea waste challenge

Het is weer zover voor een leuke video! De Wereldschool volgt de We-Sea-Waste familie nauw op de voet en wij dagen iedereen uit om met de We Sea Waste challenge te doen. Doe je ook mee?

Wat is We Sea Waste?

Dit initiatief is van de familie Kooijman, zij volgen het Nederlands onderwijs bij de Wereldschool. De We-Sea-Waste familie wil iedereen bewust maken van de nadelige effecten van zwerfafval in de natuur. Daarom heeft de familie besloten om vanaf augustus 2018 een rondreis te maken en zo binnen een aantal landen zwerfafval op te ruimen. De rondreis start in Nederland en gaat door in verschillende landen van Europa, waaronder België, Frankrijk en Portugal. In een blogbericht over de We-Sea-Waste familie lees je meer over hun plannen. Ook kunnen onze leerlingen aan de slag met onze lesdeal over Zwerfafval.

Doe mee met de We Sea Waste challenge en win!

Check ons filmpje op ons YouTube kanaal!

Ons motto is ‘Wereldschoon’, wat wordt jouw motto?

Kans maken op een leuke prijs

Onder de deelnemers van de challenge verloten we een leuk boek, genaamd ‘Plasticsoep is troep!’ geschreven door Annemarie van den Brink. Wat moet je hiervoor doen?

1. Maak een leuke video waarin je zwerfaval gaat opruimen
  2. Stuur deze op naar info@wereldschool.nl
  3. Like onze We-Sea-Waste challenge video en abonneer op ons kanaal

De ingezonden filmpjes posten we op onze social media kanalen.
we sea waste challenge plastic is troep we sea waste challnge plastig is troep

Meer weten over We Sea Waste?

Wil je meer weten over zwerfafval? Ga naar www.we-sea-waste.eu voor inspirerende verhalen over het afval en voor meer informatie over het project van de We-Sea-Waste familie.