Meld je aan voor onze webinars

Laat je informeren en inspireren

Flexibele planning
Alle vakken in het basis- en
voortgezet onderwijs
Persoonlijke aandacht
en begeleiding
online webinars voorlichtingen voor ouders

Online voorlichting voor ouders

Iedere maand organiseren we online voorlichtingen voor ouders die interesse hebben in het Nederlands onderwijs in het buitenland. Samen bespreken we lesmogelijkheden, verschillende lesprogramma’s, ervaringen van andere ouders en meer. Deelname is gratis.

Wil je kennismaken met ons afstandsonderwijs in het buitenland? Geef je hier op!

Deelname is gratis en onze webinars zijn wereldwijd te volgen vanuit je pc, tablet of smartphone.

Liever een persoonlijk gesprek op een moment dat jullie het beste uitkomt? Maak een afspraak voor een adviesgesprek en live demonstratie via videobellen.

Onze webinars terugkijken

webinar taalproblemen kind

Taal- en spraakproblemen herkennen bij je kind

Een interessante webinar in samenwerking met onze docent en logopedist Suzanne Smits.

webinar bijhouden moedertaal

Het belang van het bijhouden van de moedertaal

Waarom is bijhouden van de Nederlandse taal belangrijk? Bekijk het hier!

webinar succesvol emigreren opname terugkijken

Succesvol emigreren met kinderen

Heb je emigratieplannen en wil je praktische tips ontvangen over het emigreren met kinderen? Bekijk dan dit webinar.

Veelgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean malesuada molestie neque non lobortis.

Jongen achter laptop aan het studeren met een koptelefoon op
Meer Nederlands onderwijs op afstand via de Wereldschool?

Ben je op zoek naar kwalitatief goed Nederlands onderwijs op afstand voor jouw kind? De Wereldschool biedt naast het basisonderwijs op afstand ook een compleet Nederlands vakkenpakket voortgezet onderwijs op afstand aan. Van vmbo-tl tot vwo-niveau, inclusief groeps- en privélessen. Alles op het gewenste leerjaar van jouw kind. Verzeker jouw kind van goed onderwijs en vraag een intake aan.

Vanuit het buitenland jouw kind het Nederlands onderwijs volgen?

De Wereldschool biedt overal ter wereld en op welk moment dan ook een passend lesprogramma!

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders