Wereldschoolvlog van Suus: tips om je beter te concentreren!

tips concentratie

Het is weer tijd voor een nieuwe vlog van onze Wereldschoolvlogster Suus. Deze keer een video over de 5 beste tips om je beter te concentreren. Na de zomervakantie is het altijd even lastig om weer in het schoolritme te komen waardoor je geen goede concentratie hebt tijdens de les of het maken van huiswerk. Wil je een productief en leerzaam schooljaar? Met deze praktische tips van Suus kom je in ieder geval een stap dichterbij.

Nieuwe vlog bekijken

De vlog kun je hieronder bekijken of terugvinden op ons YouTube-kanaal. Vergeet niet om deze video te liken en te abonneren op ons kanaal!

Wie is Suus?

Suus woont al een aantal jaar in Italië met haar ouders en is een Wereldschoolleerling. Ze zit momenteel in klas 3 havo in het voortgezet onderwijs en ze volgt meerdere vakken, waaronder Nederlands Online, economie, Engels en geschiedenis.

Meer weten over het afstandsonderwijs via de Wereldschool?

Vraag dan een vrijblijvend adviesgesprek aan via onze website. Onze onderwijsadviseurs staan je graag te woord!