Win een avondje uit voor opa en oma!

Je opa en oma er een avond op uit sturen en zelf ook nog kans maken op een prijs?

De kinderboekenweek is van start gegaan.  Opa’s en oma’s staan centraal tijdens deze week onder het motto: “voor altijd jong!” Wij zijn benieuwd, wat zijn volgens jouw opa en oma, en jezelf, de grootste verschillen tussen TOEN en NU?

VS.

Wat moet je doen?

Neem contact op met je opa en oma en zoek uit wat de grootste verschillen zijn. Hoe je dit rapporteert mag je zelf weten. Maak bijvoorbeeld een collage, interview je opa en oma en film dit, maak er een verslag van met leuke afbeeldingen, een tekening, je mag het zelf verzinnen!

Natuurlijk gun jij je opa en oma een leuk avondje uit. Daarom kan je met je inzending een leuk avondje uit voor opa en oma winnen.  Ook maak je zelf kans op een leuke prijs!

Voor wanneer?

Stuur je inzending op voor 18 oktober naar info@wereldschool.nl.
Volg ons ook op Facebook , Twitter en LinkedIn en blijf op de hoogte!