Vacature docent Nederlands voortgezet onderwijs tijdszone Amerika

Docent Nederlands voortgezet onderwijs tijdszone Azië/ Australië/Noord- en Zuid-Amerika

Ben je een voortgezet onderwijs docent, word je enthousiast van het begeleiden van Nederlandse leerlingen op afstand en ben je een kei in de Nederlandse taal? Wil jij onderdeel zijn van een dynamisch, ambitieus en internationaal onderwijsorganisatie? Verblijf/woon jij in Azië/ Australië/ Noord,- of Zuid Amerika? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als VO docent Nederlands ga je leerlingen van de onder-, en bovenbouw op afstand lesgeven en begeleiden. Je ziet de leerlingen eens per week via Teams en geeft individueel les. Daarnaast help je hen met vragen en kijk je toetsen / opdrachten na. Je kunt je tijd flexibel indelen en zo verdelen over verschillende dagdelen.

Meer weten over het online lespakket?

Bekijk dan ons lesprogramma Nederlands Online+.

Wij bieden:

De Wereldschool, onderdeel van IVIO, is een afstandsonderwijsorganisatie. We hebben een divers aanbod aan lespakketten waar kinderen van over de hele wereld gebruik van maken. Met het onderwijs voorkomen we een (taal)achterstand bij de kinderen, zodat zij zonder problemen kunnen instromen in het Nederlandse schoolsysteem of vervolgstudie. Met 1000 leerlingen over de hele wereld en 50 docenten in dienst, hoor je iedere dag een nieuw inspirerend verhaal.

De Wereldschool is onderdeel van de KMM-Groep en valt onder het IVIO label (Instituut Voor Individuele Ontwikkeling). Kom hier meer te weten over ons.

Profiel

Enthousiast?

Ben jij diegene die wij zoeken? Stuur dan je motivatie en cv zo snel mogelijk t.n.v. Marieke Erné naar hr@wereldschool. Heb je vragen over de vacature? Neem dan gerust contact met ons op via zojuist genoemde mailadres of 0320-22 99 66.