voorlichtingsbijeenkomst Nederlands onderwijs buitenland Wereldschool

Online informatiebijeenkomsten

peuterpakket wereldschool peuter

Stel al je vragen over het Nederlands onderwijs in het buitenland

Eenmaal per maand organiseren wij een online informatiebijeenkomst voor (wereld)reizigers, expats, emigranten en topsporters. Tijdens deze bijeenkomst vertellen wij je binnen een uur alles over de onderwijsmogelijkheden, tips voor ouders die vertrekken of al in het buitenland wonen en ga zo maar door. Wij zien jou graag terug bij een van de online informatiebijeenkomsten.

Flexibele planning
Alle vakken in het basis- en
voortgezet onderwijs
Persoonlijke aandacht
en begeleiding

Welke onderwerpen komen aan bod?

Wanneer jij en je kind(eren) meegaan naar het buitenland komt er natuurlijk veel bij kijken. Denk maar bijvoorbeeld aan de leerplicht, het uitzoeken van een school, het voorkomen van (taal)achterstanden, de emotionele voorbereiding en ga zo maar door. Het is niet meer dan logisch dat je soms verstrikt raakt in de zee aan informatie die er op internet te vinden is. Wij bespreken in ieder geval de onderstaande onderwerpen. Natuurlijk is er genoeg tijd voor individuele vragen.

Aanmelden en agenda online informatiebijeenkomsten

Meld je snel aan voor een van de online bijeenkomstdagen. Hierdoor maak je via je eigen smartphone, computer of tablet kennis met ons onderwijs. Geef je snel op!

Onze online informatiebijeenkomsten vinden plaats op de volgende data:

Voor de online informatiebijeenkomsten over complete basis- en voortgezet onderwijspakketten zullen aparte datums komen.

Peuterpakket Wereldschool peuter kleuren

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders