Online Nederlandse les via beeldbellen* in het buitenland

Ontdek de mogelijkheden

Bij de Wereldschool kunnen kinderen in het buitenland online Nederlandse les volgen met wekelijks Skype- of videolessen. Dit online Nederlands lespakket is gericht op het ontwikkelen van de Nederlandse taal. Daarnaast sluit aan het online programma bij het regulier onderwijs in Nederland. Op het gewenste niveau leren lezen, schrijven en spreken zijn onder andere de vaste onderdelen van dit lesprogramma.

Het Nederlands Online+ pakket is speciaal ontwikkeld voor kinderen van de basisschool groep 1 t/m 8 en het voortgezet onderwijs klas 1 t/m 6. Met dit pakket leren kinderen de Nederlandse taal met behulp van deskundige begeleiding en aansluitende lesstof.

*Voor dit pakket maken we gebruik van beeldbellen via: SkypeMicrosoft Teams of Zoom.

*Let op: voor alle online lesprogramma’s is een laptop/PC met internetverbinding een vereiste. Wij raden aan om Google Chrome te gebruiken.

Wil je ook dat je kind(eren) online Nederlandse les aangeboden krijgen in het buitenland?
Beeldbellen online Wereldschool

Nederlandse les online via beeldbellen versus Nederlands fysiek

Bij een fysiek pakket gaat je kind aan de slag met fysieke lesmaterialen en instructies. Daarnaast zijn er bij een fysiek pakket minder videobelmomenten ingepland met de docent. Wereldschoolleerlingen krijgen bij het volgen van de Nederlandse lessen in het buitenland maandelijks een coachingsgesprek met de docent. Maar met het online Nederlands pakket krijgt je kind wekelijks Skypelessen. Dit is, in tegenstelling tot het fysieke pakket, interactiever en geeft je kind meer structuur.

Meer informatie over de digitale Nederlandse lessen met videobellen? Vraag dan een gratis adviesgesprek aan.

Nederlands Online+ is inclusief:

Meer informatie over Nederlands Online+? Vraag het hier aan!

vacature docent voortegzet onderwijs Nederlands online plus

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders