samenwerking met de Wereldschool

Samenwerkingen met de Wereldschool

Een greep uit een aantal internationale bedrijven waar we mee samenwerken

samenwerking met Shell

Shell

Al jaren maken gezinnen van Shell gebruik van onze onderwijsoplossingen op afstand, waardoor kinderen van Shell-gezinnen geen (taal)achterstand krijgen en naadloos kunnen instromen in het regulier onderwijs bij remigratie.

samenwerking met ministerie van defensie

Ministerie van Defensie

De Wereldschool heeft een nauwe en vruchtbare samenwerking met uitgezonden gezinnen van de Defensie. Diverse leerlingen zijn voorzien van afstandsonderwijs en krijgen de passende begeleiding.

samenwerking met ministerie van buitenlandse zaken

Ministerie van Buitenlandse Zaken

Al jarenlang zijn wij trotse partner van Ministerie van Buitenlandse Zaken. Onze docenten begeleiden de leerlingen in zowel basis- als voortgezet onderwijs.

samenwerking met MAF

MAF

Samen met MAF Nederland maken we ons sterk voor passende lesprogramma’s voor kinderen van de gezinnen die in afgelegen gebieden gevestigd zijn. Wij zijn trots om partner te mogen zijn van één van de grote hulporganisaties van Nederland.

Samenwerking met KLM

KLM

Kinderen van KLM-medewerkers die internationaal opereren volgen al jaren het onderwijs via de Wereldschool. Ons programma-aanbod sluit goed aan bij de situatie van gezinnen die regelmatig op andere locaties moeten vestigen. Hierbij is consistentie en kwalitatief goed onderwijs van belang.

Naast de internationale bedrijven, hebben we ook nauwe samenwerkingen met Nederlandse scholen in het buitenland, zoals LanguageOne. Benieuwd naar meer samenwerkingen en hoe wij expats van goede onderwijsbegeleiding hebben voorzien?

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders

Ook samenwerken? Laten we alvast kennismaken!

We komen graag bij je langs. Je bent ook van harte welkom op onze hoofdkantoor in Lelystad. Zelfs een online kennismaking behoort tot de mogelijkheden!

Maak kennis met het onderwijs voor de kinderen van jouw expats!