Neem een kijkje in onze digitale leeromgeving en ontdek ons afstandsonderwijs!

Stap in onze leeromgeving en bekijk de verschillende schoolvakken in het basis- en voortgezet onderwijs

In onze gratis demo-omgeving heb je toegang tot een deel van ons programma-aanbod. Hier vind je uitleg over het pakket, voorbeelden van lesactiviteiten en volledige jaarplanningen.

Vul je gegevens in en we sturen het demo account zo snel mogelijk je kant op. Daarnaast staan onze adviseurs voor je klaar voor alle vragen rondom het Nederlands onderwijs voor je kind in het buitenland.

Let op: dit is een demo account. Het volledige aanbod met alle planningen en activiteiten zitten hier niet in.

Gratis demo account afstandsonderwijs

Nederlands als tweede taal kind buiten leren
Afstandsonderwijs bij emigratie moeder en kind

Waarom de Wereldschool?

Meer weten over ons afstandsonderwijs?

Heb je na het bekijken van onze demo nog meer vragen over het afstandsonderwijs? Neem dan contact met ons op. Ben je enthousiast geworden en wil je je kind(eren) aanmelden? Dien dan een online aanmelding in en we zorgen ervoor dat jullie van start kunnen gaan op het moment dat jullie uitkomt.

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders