Nederlands onderwijs voor kinderen van expats in het buitenland

Het beste afstandsonderwijs voor kinderen van expats

Opereert je bedrijf internationaal? Dan gaan er regelmatig collega’s naar het buitenland. Vaak inclusief hun gezin met schoolgaande kinderen.

Uiteraard wil je dat je collega zich volledig kan storten op de nieuwe werkuitdaging. Zorg er dus voor dat de overgang ook voor het gezin soepel verloopt. En schakel een expert in om de onderwijsbegeleiding van ‘a tot z‘ uit handen te nemen. Wonen en werken in het buitenland gaat makkelijker met de expertise en diensten van de Wereldschool. Ontdek hier de mogelijkheden voor het onderwijs voor kinderen van expats!

Wij regelen het onderwijs

De pakketten van de Wereldschool zijn uitermate geschikt voor (tijdelijk) thuisonderwijs en zijn van hetzelfde niveau als het regulier onderwijs in Nederland. Dit is weer een zorg minder voor jou en je werknemer. Kom met ons in contact om de mogelijkheden te bespreken. Deel je vragen, zorgen en verzoeken met ons!

Wij werken voor diverse organisaties, waaronder ShellMinisterie van Defensie en Havenbedrijf Rotterdam.

contactpersoon Nederlands onderwijs voor kinderen van expats in het buitenland

Ook samenwerken? Snel geregeld!

Ben je benieuwd wat de Wereldschool voor je werknemers kan betekenen? Vraag dan een persoonlijk gesprek aan met onze Sales- en Relatiemanager Bianca Maaskant. Zij beantwoordt al je vragen. Het bespreken van de onderwijsmogelijkheden komt ook aan orde.

Wil je weten wat een samenwerking met de Wereldschool inhoudt?

Een vrouw die een kind lesgeeft

Meer dan afstandsonderwijs

We kijken graag verder dan alleen het onderwijs zelf en hebben daarom meerdere onderwijskundigen in dienst zodat jouw werknemers met alle onderwijskundige vraagstukken direct geholpen worden. Profiteer van de volgende mogelijkheden bij de Wereldschool:

Op deze pagina vind je ons volledige aanbod.

Stichting NOB
Logo onderwijs professionals
Mediakit Best Managed Companies programme 2020-2021

Waarom kiezen voor de Wereldschool?

De Wereldschool is meer dan een losstaande instelling, zo zijn wij aangesloten bij Stichting NOB; het netwerk van Nederlands onderwijs wereldwijd dat erkend is door het Ministerie van Onderwijs en Cultuur. Tevens heeft de Wereldschool samenwerkingsverbanden met diverse onderwijsinstellingen. Hierdoor is je werknemer altijd verzekerd van passend advies en voldoende ondersteuning bij vertrek of terugkeer. Bovendien is de Wereldschool door het Ministerie van Onderwijs en Cultuur erkend als een officiële school. Alle rapportages en dergelijke zijn dus rechtsgeldig.

Nieuwsupdates voor expats

Nieuwe school op Aruba in samenwerking met de Wereldschool

Nieuwe samenwerking met school op Aruba

Fijn nieuws! Zo aan de start van het nieuwe schooljaar. We mogen een nieuwe school verwelkomen die samen met de Wereldschool kwalitatief goed Nederlands onderwijs aan wil bieden: Easy Learn Scholing op Aruba! Enthousiaste juf Ingrid leidt de school en negen kinderen zijn al gestart