10% korting

10% korting ontvang je zo!

1. Selecteer de vakken voor het 1ste kind (oudste kind) en rond de bestelling / inschrijving af.
  2. Voor het 2de of 3de kind (of meer) plaats je een nieuwe bestelling en selecteer je de vakken voor deze kinderen. LET OP: de code werkt indien je het 1ste kind hebt aangemeld.
  3. Plaats de code IWS10K in de winkelmand. Let op: de korting is pas zichtbaar op de afrekenpagina!
  4. Ga door met afrekenen. Enkel op de afrekenpagina is de 10% korting zichtbaar.
  5. Plaats je bestelling en klaar! Nu zijn alle kinderen ingeschreven.

Werkt deze kortingscode niet? Dan zijn de volgende opties de oorzaak:

• De bestelling voor het eerste/oudste kind is (nog) niet afgerond.
  • Op de pagina ‘Winkelmand bekijken‘ code ingevoerd en nog geen korting? Klik door naar de afrekenpagina om de korting te zien.
  • Contact- , adres-  en verzendgegevens komen niet overeen met de eerste bestelling voor het eerste kind.
  • Contact- , adres-  en verzendgegevens zijn nog niet ingevoerd.

Heb je alles gecontroleerd en wordt de korting alsnog niet toegepast? Neem dan direct contact met ons op:

Bel +31 (0) 320 22 99 27

Stuur een mail naar info@wereldschool.nl of jouw contactpersoon.