Om in ingeschreven te staan bij de Wereldschool en de lessen te kunnen volgen dien je een betaling te doen. Betalen kan voldaan worden via onze online inschrijfportaal met de volgende betaalmethoden: creditcard, iDEAL en Bancontact. Op factuur betalen is ook mogelijk. Kies de gewenste betaalwijze die voor jou het gemakkelijkst is! Lees hieronder meer over de betaalmethoden.

De Wereldschool accepteert betalingen met een Visa, American Express en MasterCard. Wanneer de betaling voldaan is, ontvang je een inschrijfbevestiging per mail.

iDEAL is een online betaalmiddel waarmee je met internetbankieren op een veilige manier betalingen kan doen. Je betaalt direct via internetbankieren bij je eigen bank. Na het voltooien van de betalingsopdracht kom je automatisch weer terug in de webshop met een betalingsbevestiging. De volgende banken ondersteunen betalingen via iDEAL:

• ABN Amro
  • ASN Bank
  • Bunq
  • ING
  • Handelsbanken
  • Knab
  • Moneyou
  • N26
  • Rabobank
  • Regiobank
  • SNS
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot

Bancontact is een online betaalmiddel in België. Hiermee kan je met verschillende banken een online betaling doen. Na het voltooien van de betalingsopdracht kom je automatisch weer terug in de webshop met een betalingsbevestiging. De volgende banken ondersteunen Bancontact:

• ABK Bank
  • Argenta
  • AXA Bank
  • Bank J. Van Breda
  • Belfius
  • Beobank
  • BNP Paribas Fortis
  • bpost bank
  • CBC Banque
  • CPH Banque
  • Crelan
  • Deutsche Bank
  • Fintro
  • Hello Bank
  • ING België
  • KBC Bank
  • Keytrade Bank
  • Nagelmackers
  • VDK Spaarbank

Deze betaalmethode is enkel mogelijk bij het aanmelden via een aanmeldformulier en bij termijnbetalingen. Na ontvangst van de aanmelding sturen wij binnen een aantal dagen de factuur per mail.

Wij verzoeken het factuurbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur te voldoen. Zonder betaling kunnen wij de inschrijving niet verwerken. Onze afdeling financiële administratie zal je per mail informeren over de betaling en een betaallink delen.

Bij betalingsregelingen, zoals termijnbetalingen, brengen we extra kosten in rekening.

De Wereldschool biedt aan de afnemer de volgende mogelijkheden voor een betaling in termijnen:

1. een betaling in 2 termijnen vanaf een totaal factuurbedrag ad € 2.000,00 > 50% van dit factuurbedrag vooraf en de resterende 50% binnen 2 maanden na levering;
  2. een betaling in 3 termijnen vanaf een totaal factuurbedrag ad € 5.000,00 > 40% vooraf, 30% binnen 2 maanden na levering en de resterende 30% uiterlijk 2 maanden hierna.

Lees ook onze algemene voorwaarden voor uitgebreide meer informatie over de rechten en plichten.

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders