kwalitatief goed nederlands afstandsonderwijs in het buitenland

Kwalitatief goed Nederlands afstandsonderwijs in het buitenland

Bereid je kind voor op de toekomst!

Het is nooit te laat om een goede start te maken. Zeker niet als het gaat om het onderwijs voor je kinderen. Vanwege de nieuwe situatie volgen vele kinderen wereldwijd (nog steeds) het onderwijs thuis, ook wel afstandsonderwijs genoemd. Scholen moeten een switch maken en hun weg daarin vinden. Dat verloopt misschien niet altijd even soepel. De Wereldschool is al jaren de expert in het bieden van Nederlands afstandsonderwijs aan kinderen in het buitenland. Grijp nu je kans en laat het onderwijs aan ons over!

Kwalitatief goed Nederlands afstandsonderwijs in het buitenland

De voordelen van ons onderwijs op afstand

In deze tijden is het bieden van onderwijs op afstand onmisbaar. Maak het je makkelijk en voorkom verrassingen in de toekomst. Kies voor de ervaren afstandsonderwijsaanbieder! Maar waarom?

Aanmelden bij de Wereldschool? Profiteer van 10% korting bij het inschrijven van meerdere kinderen!

Kies uit een ruim aanbod Nederlandse lesprogramma’s

Bij de Wereldschool volgt je kind het volledig onderwijs of losse vakken. De keuze laten we aan jou over. Wij adviseren je wel graag hierin. Wil je alleen het Nederlands bijhouden? Kies dan voor het vak Nederlands. Andere vakken zoals begrijpend lezen, geschiedenis, rekenen of scheikunde zijn ook mogelijk. Van peuters tot aan eindexamenleerlingen, ze zijn allemaal bij ons welkom. Vraag snel naar de mogelijkheden!

Flexibel Nederlands onderwijs op afstand. Van kleuters tot aan de staatsexamens.

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders

Net als andere gezinnen ook aan de slag?

Al duizenden gezinnen gingen je voor. Veel leerlingen hebben hun schoolcarrière bij de Wereldschool met succes afgerond. Wacht niet langer en begin juist nu voor later. Laat het onderwijs over aan de Wereldschool en ervaar de voordelen van erkend Nederlands onderwijs op afstand. Meer informatie? Wij adviseren je graag!

Contact opnemen?