Wereldschoolvlogster Suus: tips om goed te leren voor toetsen!

tips goed leren wereldschool

Suus zit momenteel in 3 havo en volgt het afstandsonderwijs via de Wereldschool. Zij neemt je graag mee waarbij ze laat zien hoe ze het Nederlands onderwijs volgt in Italië.  Suus maakt ook regelmatig vlogs waarin je onder andere andere tips of unboxing video’s kunt zien. Haar vlogs kun je terugvinden op ons YouTube-kanaal.

Hoe kun je goed leren volgens Suus?

Kan je moeilijk goed leren, weet je niet welke handige tools je kunt gebruiken om goed te leren of weet je niet hoe je dit het beste kunt aanpakken? Bekijk dan de leertips van onze Wereldschoolvlogster Suus. Met haar tips kom je een heel eind om een mooie cijfer te behalen voor een schooltoets. Ben je benieuwd naar de leertips van Suus? Bekijk dan haar vlog:

Vergeet dan niet om te abonneren op ons YouTube-kanaal en de video te liken!

Meer weten over de Wereldschool?

Zit je kind in het voortgezet onderwijs en wil je graag weten wat de mogelijkheden zijn omtrent het Nederlands onderwijs op afstand? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Onze onderwijsadviseurs staan je graag te woord.