7 tips om het Nederlands te stimuleren bij je kind in het buitenland

Ontdek de tips en pas ze toe in het dagelijks leven!

7 tips Nederlandse taal stimuleren bij kinderen in het buitenland

7 tips om het Nederlands te stimuleren bij je kind in het buitenland

Ontdek de tips en pas ze toe in het dagelijks leven!

Taal is belangrijk! Het is essentieel voor de communicatie met vrienden of familieleden, het geeft erkenning en is onmisbaar bij het netwerken of het vinden van een studie. Wanneer je buiten Nederland woont, is de kans dat je kind de Nederlandse taal verleert erg groot. Zeker bij kinderen die in het buitenland geboren zijn en anderstalig zijn opgevoed. Door de schooltaal en de taal van het andere/nieuwe land kan het Nederlands vergeten worden.

Heb je de wens om je kind jouw moedertaal mee te geven? Er zijn tal van manieren om de Nederlandse taal te stimuleren bij je kind. Heb je hier hulp bij nodig? Wij delen de ultieme taaltips met jou!

Download de gratis infographic met 7 praktische tips om het Nederlands te stimuleren. Vul je gegevens in en je ontvangt de onmisbare tips binnen enkele minuten per e-mail.

Ontvang snel de 7 praktische tips!

Waarom de Wereldschool?

• Erkend door Ministerie van Onderwijs
  • Reguliere lesmethodes en Nederlandse leerlijnen
  • Alle vakken in het basis- en voortgezet onderwijs
  • Professionele begeleiding op afstand
  • Fysieke en online lesprogramma’s
  • Altijd passend advies voor jullie situatie

Meer weten over Nederlandse lessen op afstand?

Heb je vragen over ons afstandsonderwijs in de Nederlandse taal? Neem dan contact met ons op. Ben je enthousiast geworden en wil je je kind(eren) aanmelden? Dien dan een online aanmelding in en we zorgen ervoor dat jullie van start kunnen gaan op het moment dat jullie uitkomt.

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders