Verzending lespakket binnen en buiten Nederland

Informatie over verzending en levertijden lespakketten

Flexibele planning
Alle vakken in het basis- en
voortgezet onderwijs
Persoonlijke aandacht
en begeleiding

Alle bestellingen worden binnen en buiten Nederland verzonden. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht. Deze kosten vind je terug in de 5% verwerkingskosten per inschrijving. Voor verzendingen buiten Europa betaalt de afnemer voor eventuele inklaringskosten.

Na de inschrijving krijg je per bestelling via het opgegeven e-mailadres een overzicht met de bestelbevestiging en bijbehorende kosten. Ook wordt hierin vermeld waar het lespakket verzonden moet worden.

Bezorgdiensten

Verzendingen binnen Nederland worden bezorgd door PostNL, DHL of UPS. Voor bestellingen buiten Nederland zijn UPS, DHL of FedEx mogelijk de bezorgdiensten die de levering doen.

Startmoment na betaling

is de (eerste) betaling voltooid?  Het pakket wordt dan vervolgens gereedgemaakt voor verzending naar het opgegeven postadres. Dit kost ongeveer twee weken. Bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Wil je het pakket zelf ophalen? Dat kan! Neem contact met ons op om een afspraak te maken voor het ophalen.

Wordt het pakket buiten Europa verzonden, houd rekening mee met een langere levertijd dan normaal.

Contact opnemen?

Heb je vragen over (de status van) je bestelling?

Neem dan contact met je vaste contactpersoon, via info@wereldschool.nl of bel naar +31 320 22 99 27

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders