Kom meer te weten over het VO Compleet lesprogramma bij de Wereldschool:

Het volledige lespakket met alle vakken in het voortgezet onderwijs.

Individueel maar toch samen

De Wereldschool biedt het volledige lespakket aan leerlingen in het voortgezet onderwijs die behoefte hebben aan online groepslessen, een individueel leertraject en meer begeleiding. Dit lespakket is ideaal voor ouders met kinderen die:

Een aantal keer per jaar organiseert de Wereldschool een webinar waarbij we ouders alles vertellen over de mogelijkheden en voordelen van dit lesprogramma in het buitenland met ruimte voor vragen. Momenteel staan er geen webinars gepland. Houd vooral deze pagina in de gaten voor alle updates hierover.

Geef je op!

Waarom de Wereldschool?

• Erkend door Ministerie van Onderwijs
  • Reguliere lesmethodes en Nederlandse leerlijnen
  • Alle vakken in het basis- en voortgezet onderwijs
  • Professionele begeleiding op afstand
  • Fysieke (offline) en online lesprogramma’s
  • Altijd passend advies voor jullie situatie

Meer weten over ons afstandsonderwijs?

Heb je na het bekijken van onze demo nog meer vragen over het afstandsonderwijs? Neem dan contact met ons op. Ben je enthousiast geworden en wil je je kind(eren) aanmelden? Dien dan een online aanmelding in en we zorgen ervoor dat jullie van start kunnen gaan op het moment dat jullie uitkomt.