Vacature meewerkstage frontoffice

Meewerkstage frontoffice: marketing en sales

Startdatum: vanaf nieuw schooljaar 2024-2025 (1 september)

Binnen de Wereldschool hebben we een meewerkstage per september 2024 beschikbaar! Wil jij werken binnen een dynamisch, ambitieus en internationaal bedrijf waar je mag meewerken met de sales en marketing afdeling? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

Als stagiaire frontoffice ben je verantwoordelijk voor taken, zoals het CRM-systeem bijwerken, het salesteam ondersteunen, ondersteuning bieden bij marketingprojecten en – werkzaamheden. Ook ben je samen met het frontoffice team verantwoordelijk voor de klantrelaties. Je kunt vragen verwachten over onder andere onze lespakketten, groepslessen of webinars/evenementen. Iedere maand is er een teamvergadering en wekelijks een afdelingsoverleg die je bijwoont. Jouw input is bij ieder proces waardevol!

Wat bieden wij?

Wat neem je mee?

Over de Wereldschool

De Wereldschool, onderdeel van IVIO, is een afstandsonderwijsorganisatie. We hebben een divers aanbod aan lespakketten waar kinderen van over de hele wereld gebruik van maken. Met het onderwijs voorkomen we een (taal)achterstand bij de kinderen, zodat zij zonder problemen kunnen instromen in het Nederlandse schoolsysteem of vervolgstudie. Met 1000 leerlingen over de hele wereld en 50 docenten in dienst, hoor je iedere dag een nieuw inspirerend verhaal.

Yatsury Riera
Yatsury RieraMarketeer
“Werken bij de Wereldschool betekent de ruimte krijgen om mezelf professioneel te ontwikkelen, de ruimte krijgen om mij te verdiepen in de doorgroeimogelijkheden binnen mijn vak en vooral de ruimte om te achterhalen wie ik daadwerkelijk ben. Het is geen enkele dag te saai en er zit voldoende uitdaging in de projecten, groot of klein.”

Enthousiast?

Wij komen graag met jou in contact! Stuur jouw CV en motivatie op naar info@wereldschool.nl.  Heb je vragen over de vacature? Neem dan gerust contact met ons op via info@wereldschool.nl of 0320-22 99 68.