vacature stage onderwijskundige

Meewerkstage Onderwijs, Kwaliteit & Ontwikkeling

We hebben bij IVIO Wereldschool een meewerkstage beschikbaar bij de afdeling Kwaliteit & Ontwikkeling. Wil jij onderdeel zijn van een dynamisch, ambitieus en internationaal bedrijf waar je mag meewerken aan het ontwikkelen van lesmateriaal? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

Tijdens je meeloopstage ben je verantwoordelijk voor het onderzoeken, uitdenken en ontwikkelen van lesmateriaal ten behoeve van afstandsonderwijs. Kwaliteit van onderwijs staat dan ook hoog in je vaandel.

Je opdracht is bespreekbaar. Los van de opdracht draai je mee op de afdeling Kwaliteit & Ontwikkeling en zal je een inhoudelijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de andere lespakketten die in 2024/2025 verbeterd of vernieuwd moeten worden in onze digitale omgeving.  Op deze manier krijg je goed zicht op de veelzijdigheid van het werken als onderwijskundige bij IVIO Wereldschool.

Je stage vindt plaats in overleg (aantal uren, dagen en startdatum) op ons kantoor in Lelystad.

Wij bieden:

Profiel

IVIO-Wereldschool verzorgt Nederlands onderwijs voor kinderen in meer dan 100 landen. De Wereldschool verzorgt basisonderwijs en voortgezet onderwijs (vmbo-tl, havo en vwo) tot aan het staatsexamen. De doelgroepen van de Wereldschool zijn kinderen van expats, zendingsgezinnen, reizigers en emigranten.  De Wereldschool is onderdeel van de KMM-Groep en valt onder het IVIO label (Instituut Voor Individuele Ontwikkeling).

De Wereldschool werkt met een jong en ambitieus team vanuit Lelystad.

Enthousiast?

Wij komen graag meer te weten over jou? Stuur jouw CV en motivatie op naar Iris Bonhof iris.bonhof@wereldschool.nl. Heb je vragen over de vacature? Neem dan gerust contact met ons op via zojuist genoemde mailadres of 0320-22 99 66.